Виконавчий комітет Калуської міської ради на засіданні 25 травня затвердив положення про багатофункціональну електронну картку «Картка калушанина».
Положенням визначено мету та основні завдання картки, а також порядок видачі «Картки калушанина». Функцію центру обслуговування здійснюватиме управління «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Калуської міської ради, повідомляє «Калуш ФМ» з посиланням на Калуську міську раду.
Початок видачі карток планувався з 25 травня, але в зв’язку з тим, що з 23 березня і до кінця квітня Київ перебував у «червоній» карантинній зоні терміни виконання замовлень були зміщені орієнтовно на 3 тижні.
В даний час перша партія карток у кількості 10 000, яку закупило управління економічного розвитку міста Калуської міської ради через систему «ProZorro» віддрукована та знаходиться на персоналізації у м. Києві. Після завершення персоналізації картки будуть передані у м. Калуш у центр надання адміністративних послуг, де розпочнеться їх видача, про що буде проінформовано додатково.